שאלות נפוצות

דף הבית » שאלות נפוצות

משלוחים

המשלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד פתח הבית או מקום העבודה – לאן שתבחרו. ישנה גם אופציה של איסוף עצמי בתיאום מראש ממספר נקודות איסוף במרכז ת"א.
 
במקרים של משלוח חינם (מעל הסכום המצויין באתר ו/או במבצעים מסוימים) אנו מתחייבים לספק את המשלוח בתוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה. משלוח בתשלום יסופק בתוך 5 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה. משלוח אקספרס (הזמין כרגע רק באיזור המרכז) מסופק עד 48 שעות ממועד קבלת ההזמנה.
 
כאשר תקבלו למייל חשבונית מס/קבלה תדעו שההזמנה הועברה לחברת השליחויות והשליח ייצור עימכם קשר בטרם אספקת המשלוח.
 
כן,במידה ובחרתם באיסוף עצמי, אחד מנציגנו ייצור עימכם קשר ברגע שההזמנה תהיה מוכנה ויתאם מולכם איסוף באחת מנקודות האיסוף שלנו בת"א, לפי המיקום שהכי נוח לכם.
 

החזרות והחלפות

אם קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם, תוכלו להחזירו או להחליפו. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם לשמור על המוצר באריזתו המקורית ולהציג את חשבונית המקור.
אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא כתוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

הזמנות טלפוניות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?

כמובן שניתן לבצע הזמנות באמצעות הטלפון. אם הנכם מתקשים בהזמנה דרך האתר או שפשוט תרצו לבצע את ההזמנה מול נציג, בשירות הלקוחות שלנו ישמחו לתת תמיכה טלפונית וללוות אתכם במהלך ביצוע ההזמנה. תוכלו לפנות אלינו בטלפון: 058-6752952

תוכלו לפנות אלינו בטלפון 058-6752952

או במייל: office@whatabox.co.il

שירות הלקוחות שלנו פועל בימים:
ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-19:00
וביום שישי וערבי חג בין השעות 09:00-13:00.
נשמח לקבל את פנייתכם.

עגלת קניות
התחל להקליד ותראה מיד את המוצרים מופיעים לך